Sista inlägget.

Den sista dagen är här. Tiden har gått otroooooligt fort. Vi har inte kunnat ha en bättre vistelse... det har varit helt fantastiskt. Så mycket härliga minnen vi skapat oss som vi alla kommer bära med oss nu inför studenten, och efter studenten.

har varit här i 21 dagar och ätit ca 63 måltider tillsammans. Alla i klassen har fått en syskonrelation till varandra :)

www.dgbyvalencia.blogspot.com kan ni läsa mitt och Emilias hejdå-inlägg. Det är väldigt mcyket vi kommer sakna...

Dock kommer jag hem till min underbara familj som jag tänker på varje dag =) Jag älskar er massor!
Jag längtar även otroligt mycket efter Nate så det skall bli härligt att träffa dem alla imorgon!

Mina vänner finns också i tankarna, vill se er igen snarast ;)


Här kommer lite random bilder från resan:


Alla utanför Valencias universitet - 1,5 veckor sedan.


Vid havet - andra dagen.


Jag och Madde. Strandpromenad för ca 2 veckor sedan.


Lee, Scott, Connor - tre brittiska golfkillar vi spenderat mycket tid med.


Emilia och jag i Gandía, ca 1,5 vecka sedan.


Sofia, Emilia, Carro och jag vid den romerska borgen - 1 vecka sedan.


Puben vi tillbringat många kvällar på - taget för ca 1 vecka sedan.


Madde och jag försöker dansa vals utanför puben - ca 1 vecka sedan.


Emilia och jag i poolen - ca 2,5 veckor sedan. (SVINKALLT)



Största kramen! Vi ses i Sverige! :)

Massa kärlek!
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0