Valencia för andra gången :)

Hej igen.

Idag låter jag bilderna tala för sig! Det har varit en händelserik dag!


En liten del av Valencias universitet som vi besökte i förmiddags.


Vår guide + Cindia i arkitektutställningsrummet.
 

Solade i universitetets park. Det var otroooooligt varmt.


Studenterna har lunch.


Sedan åkte vi norrut för att se på en romersk borg från 600 e.Kr.


Jag och Carro uppe vid borgen.


Dessi, Carro och Sofia poserar.


Jag och Carro åt smörgås... :) Gott :)


Jag bad Carro ställa sig i förgrunden, men hon sprang ganska långt haha.


Klassfoto i teatern. (Dock ville inte Philip vara med...)


Ha det kanoners! :) Kommentera gärna, det gör mig väldigt glad!

/Hanna

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

shit va kul ni verkar ha där nere!! saknar klassen!! låter som ni har lika kul som vi brukar när klassen är samlad!! =)

HOppas ni får kul med carina där nere =)

Kraam!!

2009-04-21 @ 22:59:52
URL: http://annalisaochx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0