Nya uppdateringar!

UtsiktFrukostbuffé!! :)Carro :)StrandpromenadStrandpromenad

Hej igen! :)

Idag har varit en väldigt lugn dag. Sovmorgon. Frukostbuffé. Sola vid poolen. Lunch. Strandpromenad - och nu plugg och senare middag + mys med klassen. Planerna var att spela kort, men alla trodde att någon annan hade kortlek... så vi får se hur det blir med det, haha.

Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva... jag börjar känna mig mer hemmastadd redan, och det är otroligt underbart att vara här. Hotellet kan inte vara finare, och människorna kan inte vara trevligare. Dock känner jag en saknad i mig... men jag skall ju "bara" vara här tre veckor så det får gå. Det är viktigt att leva i nuet, och jag njuter av vistelsen här.

Uppdateringar kommer. Imorgon skall vi in till Valencia (vi bor en bit utanför) och se hur man firar en katolsk påsk. Det skall bli spännande, men först skall vi gömma varandras importerade påskägg som är fyllda med godis. Mums. Haha. Man måste hålla på de svenska traditionerna.

Ha det toppen!

Adios!
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj! Fick precis din bloggadress av 'pappsen'.

Jag blir helt salig när jag ser bilderna - så mysigt det ser ut. Dessa färger och värmen ååååååååååååh, så underbart. Sänder varma tankar till er alla. Kram /Lise-Lotte

2009-04-10 @ 21:10:32
Postat av: AnnaLisa

Heejsan!!

:-)

Va fint det verkar!!

Hoppas ni får tre underbara veckor!



Kram!

2009-04-11 @ 13:36:37
URL: http://annalisaochx.blogg.se/
Postat av: Malin

Skall förlja din blogg, jag lovar är oftse väldigt dålig men nu ska jag hålla mitt löfte.

Tänker på dig och hoppas att du har det underbart.



kram malin

2009-04-12 @ 22:42:15
Postat av: Josefine

HEJ :D Va roligt att du har skaffat en reseblogg! Ska titta in o se vad som händer - ni verkar ha hamnat på ett fint ställe! Ta vara på tiden, lev i nuet!



Puss & kram

2009-04-14 @ 10:14:04
URL: http://www.snurra.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0