Snabb tillbackablick från 3 dygn.

Hola! :)

Hur skall jag återberätta de senaste dagarna?  Hm..

Onsdag: Jag och Emilia praktiserade i resturangen för andra gången. Denna gång hade vi Tomasz som chef så vi hade väldigt roligt, samtidigt som vi fick mycket gjort. Vi fyllde på med mat på frukostbuffén, dukade bort, och tog bort smutsiga tallrikar etc. På eftermiddagen var det studietid, och på kvällen var alla på puben med engelsmännen.

Torsdag: Klassen och Cindia åkte till Gandía universitet och var där i ca 1,5... sedan smet vi iväg och åkte till stranden. Det var en helt underbar dag. På eftermiddagen besökte vi en radiostation där vi fick se hur man spelar in tv- och radioprogram. Väldigt intressant. Cindia och Philip var t.o.m. med i direktsänd radio. Ni kan själva höra det på följande länk: http://www.radiogandia.net/index.php?option=com_content&view=section&layout=blog&id=8&Itemid=57 (gå in på "Jueves", och sedan ladda ner filen "deportes". Där finns de med i ca 51:a minuten.)

Fredag: Praktk på restaurangen. Lunch. Hela eftermiddagen låg Emilia och jag och sov - vi var helt utmattade efter veckan. På kvällen gick vi till puben igen, där det var allsång, dans och mycket skratt.

Jag måste väl även tillägga att jag de senaste dagarna blivit otroligt förkyld. Det är så tråkigt :( Jag känner mig helt isolerad eftersomm jag har svårt att andas, att höra (pga lock för öronen) och prata eftersom jag är tpäät i näsan. Pricken över i:et är att jag nu också börjat hosta. USCH!

Men det är bara att bita ihop och försöka bli frisk.

Här kommer bilder från de senaste dagarna:


Soluppgång.


Carro och jag på Gandía strand.


Philip och Cindia i radiosändning.


Connor, Sofia och Carro utanför puben.


Vår vän Raul och jag.


Cindia och Philip sjunger och spelar.


Scott, Carro och Emilia.




Ta hand om er kära bloggläsare! Kommentera gärna.


Kramkram /H

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan hej

måste säga att jag är mkt duktig på att läsa din blogg. verkar som att du har det jätte bra lev livet. kram

2009-04-26 @ 22:08:32
Postat av: malin

hejsan hej

måste säga att jag är mkt duktig på att läsa din blogg. verkar som att du har det jätte bra lev livet. kram

2009-04-26 @ 22:09:35
Postat av: Joachim Holmgren

Hejsan Hanna

Kul att läsa dina blogginlägg. Synd att du är förkyld. Men du tycks ha det rätt bra ändå. Tiden går rätt fort, snart är du hemma igen. Längtar. Pappsen

2009-04-27 @ 17:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0