Valencia för tredje gången...

Idag var vi i Valencia igen och det var en höjdardag! Vi såg delfinshow, hajar, fåglar, sköldpaddor etc. + att vi fick alla shoppa en sista gång. Det var varmt väder och väldigt harmonisk stämning i gruppen.

Det börjar dra ihop sig inför hemfärd och vi är nog allihop väldigt splittrade inför detta. Vissa av oss har fått riktigt nära vänner här nere, vilket gör det ännu svårare att åka hem...

Själv känner jag att det är dags - det är lagom nu. Dessa 3 veckor hade inte kunnat vara bättre, men nu är det dags att komma hem igen. Jag saknar min vardag.

Här kommer bilder från dagen:


Carro, Emilia, Linda, Robert och Sofia.


En av de fina byggnaderna. Denna användes som universeum med alla djur.


Sjöhäst. 2 cm. Bland det sötaste jag sett.


Delfinshow.


Jag på området.


Lunch på shoppinggata i centrala Valencia.


Nu kommer jag snart hem! :)

Ciao!
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Joachim Holmgren

Snygga bilder gumman. När landa ni i morgon? Önskar du dig något särslit när du kommer hem? Någon annan hämtar er på flyplatsen? Kram, pappa

2009-04-29 @ 17:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0